Menu

Time management: 10 tips

  • Stel een heldere to-do list op.
  • Maak onderscheid tussen urgentie en belangrijkheid.
  • Doe belangrijke zaken ’s ochtends, dan heb je meer energie.
  • Zorg voor een prettige en opgeruimde werkomgeving.
  • Doe minder belangrijke zaken later of delegeer ze.
  • Stel geen zaken uit, dat kost meer tijd.
  • Sluit de dag af met minstens één afgesloten belangrijke zaak.
  • Neem met regelmaat een ontspannen pauze.
  • Bereid aan het einde van de dag kort de volgende dag voor.
  • Vergeet nooit te lachen.

13-4-22 Handige maandplanner om te printen. tuxx.nl/planning/maand…
21-3-22 Tips voor debiteurenbeheer tuxx.nl/debiteurenbehe…
02-3-22 Vind de nieuwste bureaukalender voor 2022-2023 hier. Printen-vouwen-nieten en plannen maar! tuxx.nl/planning/kalen…